۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد سکه به کمتر از ۴۰ میلیون تومان سقوط کرد | حباب سکه کاهشی شد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شرکت ابنیه پدیده هم بورسی می‌شود

  • کد خبر: ۴۳۹۱۳
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
  • ۵
شرکت ابنیه پدیده هم بورسی می‌شود
در روزی که مجمع عمومی شرکت توسعه پدیده به‌نصاب نرسید، شرکت ابنیه و ساختمان پدیده سهامی‌عام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفدهم شهریور بود که معاملات نماد «گشان» متعلق به شرکت توسعه گردشگری پدیده شاندیز در بازار فرابورس متوقف شد تا این شرکت بتواند در فرصتی که تا ۳۰ شهریور تعیین شد، برای رفع ابهام درباره شیوه افزایش سرمایه ۳۲ برابری شرکت و نیز برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده اقدام کند.

 

پیرو این اطلاعیه، دیروز مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت و نیز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز برگزار شد. البته از آنجا که مجمع شرکت توسعه به حدنصاب ۵۰ درصدی سهام‌داران نرسید، برگزاری این مجمع به دور دوم موکول شد تا در دور دوم این مجمع طبق مواد۸۴ و۸۷ حداقل ۱۰ روز پس از دعوت اولیه در روزنامه کثیرالانتشار برگزار شود. اما بر اساس همین مواد قانونی، مجمع عمومی عادی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده به‌رسمیت رسید، زیرا بیش از ۵۰ درصد این سهام به شرکت توسعه گردشگری پدیده تعلق دارد و نماینده تعیین‌شده ازسوی هیئت‌مدیره این شرکت در مجمع عمومی حضور داشت و این جلسه به‌نصاب قانونی رسید. مهم‌ترین مصوبه مجمع عمومی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده روز گذشته تبدیل‌شدن این شرکت از سهامی‌خاص به سهامی‌عام و ورود آن به بازار سرمایه بود.

 

این خبر خوشحال‌کننده پیام‌هایی برای سهام‌داران دارد؛ از این پس معاملات این نماد بعد از طی تشریفات قانونی دیگر در سامانه سن‌آپ انجام نخواهد شد و وارد درگاه بازار سرمایه می‌شود و بی‌تردید ورود این سهام به بازار سرمایه به نقدشوندگی و گردش بیشتر معاملات کمک خواهد کرد. به‌گزارش روابط‌عمومی و بین‌الملل گروه شرکت‌های پدیده، بر اساس ماده۱۰۱ قانون تجارت، رئیس هیئت‌مدیره شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز به‌عنوان رئیس مجمع فوق‌العاده این شرکت انتخاب شد.

 

رضا رئیسی گفت: این مجمع فوق‌العاده برگزار شده است تا بر اساس قوانین و ضوابط سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و قوانین تجارت، شرکت سهامی‌خاص پدیده شاندیز به سهامی‌عام تبدیل شود. وی افزود: این شرکت برای گشایش نماد خود در بازار سرمایه کشور و سازمان بورس و اوراق بهادار باید به شرکت سهامی‌عام تبدیل می‌شد و در این مجمع با حداکثر آرای سهام‌داران از سهامی‌خاص به سهامی‌عام تغییر یافت و اساسنامه جدید شرکت نیز مصوب شد.

 

رئیسی ادامه داد: اساسنامه جدید شرکت سهامی‌عام ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز مطابق با اساسنامه تیپ سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و قانون تجارت نوشته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
فاضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
1
8
سلام،ابنیه پدیده با چه نمادی و کی وارد بورس میشود..."؟
سید حسن حجازیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
1
لطفا وقتی خبر و یا گزارش می دهید تاریخ آن روز را درج کنید.
عيسي رسولي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
واقعا جاي تاسف دارد كه پديده را به اين روز انداخته اند حالا معلوم نيست مسعول كيست
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
0
ابنیه کی وارد بورس میشه ی تخمین یا تقریبی بگید
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
سلام... شهرآرای عزیز لطفا و خواهشا پیگیری کنید که چرا سهام ابنیه بعد از یکسال هنوز وارد بورس نشده. ممنون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->